gylfie
Reaction score
178

About Profile posts Latest activity Posts Badges

  • Loading…
  • Moving back home this weekend. Looking forward to seeing my home friends again, but I’m really gonna miss my friends in this city. some of them are coming to my home city for cons tho so we’re gonna try to meet up when they’re around :’0
    gylfie
    gylfie
    guess we're leaving tomorrow then
    gylfie
    gylfie
    Hm can’t say it’s a good night, lads!! Cannot say it.
    gylfie
    gylfie
    “I don’t know why you’re having a meltdown over this” yeah sure lemme pull that line on you next time you’re having a ****ing meltdown ‘cause you’re frustrated that a task that should’ve taken a day and a half is taking three.
    if ppl could stop casually outing me as an ace that'd be great
    gylfie
    gylfie
    would i go to pride and paint an ace coloured heart on my cheek? maybe, if my friends wanted me to join them there. otherwise, I'll stick to telling ppl I'm dating (cuz i don't wanna feel like I'm cheating them of a 'real' relationship) or friends i'm comfortable telling. let me come out on my own terms.
    Mystical
    I can't exactly relate, but I think people should be more empathic and I hope things get better for you.
    • Like
    Reactions: gylfie
    gylfie
    gylfie
    i've been lucky enough that so far i've been outed to people who either weren't pay attention or haven't brought it back up or were like "oh yeah that explains some stuff lol" and are totally cool w it. but yeah it'd be nice if ppl would think about how theres a lot of us that don't want our identity peppered into any random conversation,,
    im constantly exhausted but i can never get myself to go to bed before like 1am and it really sucks. i haven’t even really done much work at home this week!! my class schedule is horrendous right now and idk how to work around it so that im eating at a decent time and getting my work done and sleeping like a real person
    probably strange to say but i feel like a human being for the first time in a long time. like i can go out and hang out with people and not just eat, sleep, draw. i went to see captain marvel (10/10 would recommend) with my bf and it was nice to actually hang out again and be outside of my apartment and also not at school. i keep forgetting that variety is the spice of life and without it, everything starts going grey.
    i don't wanna get my hopes up but like,,,, i feel like this design project is actually kinda going well....... this has gotta be a trap
    gylfie
    gylfie
    djgfdjghf i got approved to clean about 3 seconds ago i literally have an entire week to render this thing and i could probably do it in a day LOL anything to do w life drawing really is the easiest
    gylfie
    gylfie
    hm rendering hair is kinda..weird? i guess its 'cause i haven't rly been taught how to do it properly and just kinda watched part of a youtube video but anyways. almost done. despite the fact that i got approved 6 days ago I'm still working on it the night before. why am i like this
    gylfie
    gylfie
    Done with design possibly forever. It’s like a weight that I’ve had for the past 2 years is off my shoulders tbh
    Finally got to hang out w my boyfriend after at least a full month of drowning in work so that was nice. He bought Chinese food and gave me a late Christmas present which was let’s go eevee. Really sweet but now I feel bad ‘cause switch games are expensive and all I got him was a pair of touchscreen gloves,, he said not to worry about the price or anything but you know I’m gonna do it anyways
    Forgot to pay for parking this morning so I paid when I remembered after class in hopes that they hadn’t checked my car but they did so now I have to pay $75 apparently (doubt I’ll get the $10 back either). Idk if I can appeal it. Mad bc I’ve literally never tried to skip out on paying for parking or forgotten to pay.
    gylfie
    gylfie
    also went to a new orthodontist by myself last week for my shifting tooth and everyone was super nice and I'm getting a new retainer with a pikachu design on it!!
    ehehe the best thing about it is that its gonna be kind of a ****ty pikachu drawing too
    gylfie
    gylfie
    and my dad said fixing the scratch on the car isn't a big deal. everything is gonna be ok
    gylfie
    gylfie
    wire popped again but this time they just took the whole thing off 'cause they figured it was just gonna keep coming off. hurt a lot and my teeth ache just thinking about them scraping off the glue but i guess i don't have to worry abt it anymore at least
    i need to finish cleaning this layout today and I'm not even like 1/10 way there **** **** **** why does this keep happening
    gylfie
    gylfie
    id settle to just finish my layout today and finish my life drawing tomorrow honestly
    gylfie
    gylfie
    i keep glancing at my keyboard and thinking the shift key says **** im that tired. its a mood tho
    gylfie
    gylfie
    legit surprised i haven't had a panic attack over this yet
    WAIT UR AVI IS EVEN MORE PRECIOUS NOW AAAAAAAAAAA
    • Like
    Reactions: Bunnie
    gylfie
    gylfie
    ehehe glad you like it!! you’ll get to see the whole drawing soon enough and maybe a lil something else when i update my art thread :3c
    • Like
    Reactions: shhmew
    it's 2am and i still have like 3 buildings to draw plus street details and size character but i don't think I'll need to pull an all nighter at the very least
    gylfie
    gylfie
    its currently 6:20am and i just sent my email in for revisions. time for a big sleep
    gylfie
    gylfie
    hmmm hold that thought my email bounced back 'cause i attached a 103mb file lmfao oops guess i gotta shrink that down. edit: sent so hopefully my prof got it
    gylfie
    gylfie
    YA GIRL IS APPROVED YEAH BABEY
    we got hit by the storm pretty bad and someone just cross country skied over the bridge near my apartment. absolute madman
    Rainbow Rocket Grunt
    Rainbow Rocket Grunt
    I hope you're okay! And that man is someone who would probably fit right in with my family xD
    • Like
    Reactions: gylfie
    gylfie
    gylfie
    yup everything's good here. didn't lose any power and i haven't needed to even leave my apartment bc classes got cancelled. emotionally? very not okay 'cause my layout needs to be done for tomorrow and its uhhh not done and i am s t r e s s e d
    my mind is tired and it hurts
    gylfie
    gylfie
    I've only just now finished my first building in my layout. and i wanted to finish the whole thing for wednesday. hoooooo boy i am Suffering
    gylfie
    gylfie
    just found out we lose 20% if we don't get our rough approved by friday oh ****
    gylfie
    gylfie
    im not even 1/3 through this and i need to get it done by tomorrow. guess i won't sleep. cool
    it took me like 6 hours to complete my first revised layout and now i have to do another one and its due tomorrow and i also have an 8am. i am a Fool
    gylfie
    gylfie
    I'm done but i gotta get up at like 6:40 and its almost 2am. I'm gonna be so sick tomorrow
    Mystical
    Hope you feel better Megan :c *hug*
    • Like
    Reactions: gylfie
    gylfie
    gylfie
    thank :3c i don’t wanna speak too soon but im not feeling too sick rn so fingers crossed this keeps up.....
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top