Klave
Reaction score
84

About Profile posts Latest activity Posts Badges

  • Loading…
  • I still have that amazng Jellicent/Snorlax fusion sprite you made me YEARS ago lol.
    I still love Jellilax with his terrifying red eyes lol.
    Klave
    Klave
    oh whoa that sounds super cool do you have a pic?? I don't recall making a fusion between jellicent/snorlax so might be someone else you're thinking of 😂
    yo i love your avatar, those old codex (? is that the right word) gifs were some of my favorites back in the day
    Reactions: Klave
    Klave
    Klave
    ah thank you yeaa codex man takes me back
    srsly tho it’s nice to see you here. hope life’s actually going well for you pal
    Klave
    Klave
    Haha at the very least it's gonna be an experience and you'll have someone there to support you :)
    And yep, finalist ATM 😰 doing chemistry - hoping it's numerate enough employers will be happy with. Got a whole lot of employability to gain before then tho lool
    Bonkenhi
    Bonkenhi
    if you're doing a masters or above, there's a company that's on the English/Northern Wales border that would probably be a good one to go for, my best friend works there! not sure about BSc but I could ask about vacancies if you were interested...? It was his first job and he worked his way up pretty quickly tbh
    Klave
    Klave
    I'm aiming for a masters atm so sounds great! what's the company? thanks so much for helping me out! never would I have thought marriland forums would help me find a job loool
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top