Count as High as Possible Before a Mod/Admin Posts V12

Status
Not open for further replies.

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
137. this sounds like a cheesy nickelodeon kid’s show
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
138. nah, we're too good for Nickelodeon. We're gonna be on Cartoon Network.
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
139. omg i love when cartoon network has the live action scooby-doo movies on. those are the besttt
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
140. Who the heck actually likes the live action Scooby-Doo movies? :thonkazurill:
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
141. i bond with my sister over them!!! they’re amazing honestly. true masterpieces
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
142. I watched the first live-action Scooby-Doo movie in theaters. It was not good.
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
143. i have seen them all many times and i have no regrets
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
144. hmm, have you watched any actual animated Scooby-Doo movies (or episodes)?
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
145. i have but the live action ones are better
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
146. Man, you have some strange views, mon ami.
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
146. scooby doo live action movies deserved more praise that’s all
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
148. hmm, agree to disagree, I suppose
 

Moxie

Veteran Ditz
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 2, 2018
Posts
803
AKA
Daam
Gender
Male
149. Um lol those movies creeped me the hell out. Can't beat original scooby doo :coolazurill:
 

Merushii

Wings of Starlight
Staff Emeritus
Rainbow Rocket Executive
Join Date
Oct 23, 2018
Posts
712
AKA
Rin
Gender
Female
150!

I don't remember them :thonkazurill: I'm sure they're lovely though!
 

Revan

Wound in the Force
Staff Emeritus
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
645
Location
Malachor V
AKA
Ravey, Steve
Gender
Male
Time Zone
US Central Time
151 I think I saw the first live action one and it was meh. Maybe I'm thinking I watched it and actually didn't tho.
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
152. Do you remember going to watch it?
 

DeepSeaPrincess

Pretty Voice
Join Date
Nov 7, 2018
Posts
2,015
Location
Inside A Fairy Tale
AKA
Athena, Any variant of that
Gender
Female
Time Zone
PST
3DS FC
0920-1282-6394
IGN
Athena/Sirena Usually
153. I thought the live action Scooby-Doo movies were good as a kid, but now, I dunno, I thought they were cringey. The first one was ok though.
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
154. It's kinda crazy to think that it came out in 2002.
 

theDINOsaurus

Golden Flower
Moderator
Rainbow Rocket Executive
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,564
Location
Kingdom of Corona
AKA
Dino, Christy
Gender
Female
155 idr why but our parents decided that movie was offensive so i've never seen it
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
156. What the doggies about Scooby-Doo is offensive? :thonkazurill:
 
Status
Not open for further replies.
Top