Guess the Above User's Age! V2

Biohazard

Wyvern Rider
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,691
AKA
Wiktoria, Lycoris
Time Zone
UTC+2
Self-explanatory.
 
Last edited:

smoky

prey
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,172
16 too easy
 

DeepSeaPrincess

Pretty Voice
Join Date
Nov 7, 2018
Posts
2,029
Location
Inside A Fairy Tale
AKA
Athena, Any variant of that
Gender
Female
Time Zone
PST
3DS FC
0920-1282-6394
IGN
Athena/Sirena Usually
16, going with my gut.
 

Mirage

Pokemon Master
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,164
Location
Alola
AKA
Drake, Mirage, Izzy
Gender
Male
Time Zone
(UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
Hmmmmmm... 18?
 

Mirage

Pokemon Master
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,164
Location
Alola
AKA
Drake, Mirage, Izzy
Gender
Male
Time Zone
(UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
17? Hehe :P
 

Mirage

Pokemon Master
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,164
Location
Alola
AKA
Drake, Mirage, Izzy
Gender
Male
Time Zone
(UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
Huh, funny, I'm going with 23 for you, too.
 

smoky

prey
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,172
24?

if not, 23 is my second guess
 

Moxie

Veteran Ditz
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 2, 2018
Posts
681
AKA
Daam
Gender
Male
Don't cheat with two picks
Uh maybe 15?
 

Mirage

Pokemon Master
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,164
Location
Alola
AKA
Drake, Mirage, Izzy
Gender
Male
Time Zone
(UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
Hmm, you act like you're 12, so I'm gonna guess 12 (jk jk, love you <3 :P)
 

smoky

prey
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,172
two picks aren’t cheating i’m just having a backup asdfhlslagsvdja

23?
 

Mirage

Pokemon Master
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,164
Location
Alola
AKA
Drake, Mirage, Izzy
Gender
Male
Time Zone
(UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
Hmm, you act like you're 14, so I'm gonna guess 14 lol :P
 

Mudkip_Mishchief

Goodbye
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 3, 2018
Posts
1,459
AKA
Carson, Mudkip
Gender
Male
IGN
bbop
Based on the picture I saw of you (i forget the name of the thread I saw it on), I want to say between 19 and 21

20 to be safe
 

Moxie

Veteran Ditz
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 2, 2018
Posts
681
AKA
Daam
Gender
Male
Hmmmmmmmmm I would say 15? That's my safe bet jeez =.=;
 

Mirage

Pokemon Master
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,164
Location
Alola
AKA
Drake, Mirage, Izzy
Gender
Male
Time Zone
(UTC-08:00) Pacific Time (US & Canada)
Maybe 18?
 

Godot

Coffee Drinkin' College Student
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 15, 2018
Posts
3,230
Location
Texas
AKA
Connor
Gender
Male
Time Zone
Central Time
I wanna guess about 18 or 19... Making guesses based on a user's personality can be difficult.

Heck with it, I'm guessing nineteen.
 

smoky

prey
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,172
17?

wild guess tbh i haven't interacted with you enough to make an educated guess
 
Top