• Staff Applications

    Hello fellow Marrilanders! We have reached a point for our staff team where recruiting new members is necessary — so we are opening up applications!
    If you are interested, you can find more information in this thread.

nani

Pushean

Formerly PrimalD
Join Date
Dec 23, 2018
Posts
4
AKA
Sean
Gender
Male
#1
Hi!

George emailed the lot of us old 4P members and Idk who else to invite us to come back here and I thought why not so hi there

I'm Sean, used to go as Primal D. back in the day. I'll probably just drop by every now and then 😁
 

Ravv

New Trainer
Join Date
Dec 23, 2018
Posts
5
Gender
Male
#2
At this point it's like we're in the spinoff of the spinoff of the spinoff.
Don't think we ever talked a whole ton but 'sup.
 

Lazuli

✧ Star Fish ✧
Staff Emeritus
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
391
Location
Kansas
AKA
Kaity and Bijou
Gender
Female
Time Zone
GMT -6
3DS FC
3840-6615-2879
IGN
Kaity, Bijou, Lapis, or Lazuli (depends on the game)
#3
Oh hey there, Sean!

This is Kaity. Nice to see you around again. How have you been? It has been well, ages lol. :P
 

Bonkenhi

you know how crows hop around?
Staff Emeritus
Join Date
Dec 23, 2018
Posts
53
AKA
George
Gender
Male
Time Zone
GMT
#4
oh wait YOU came because of the e-mail too!? Nice one pal. :) Please make yourself at home!

Wow. I was amazed that one person read their e-mails...
 

~Kilza~

A Hockey Boy
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
6,596
Location
Edmonton, AB
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
#6
Hey Pushean! Welcome to Marriland! I've never been on 4P so I wouldn't know who you are, but hey, it seems like it was a pretty chill forum from my understanding so I'm down for getting members from there, lol. Hopefully you'll enjoy yourself here and keep popping in!
 

shhmew

it me
Staff Emeritus
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
1,173
Location
in ur heart
AKA
Katey
Gender
Female
#7
primal D no HECKIN way. welcome back dude!!!!
 

Pushean

Formerly PrimalD
Join Date
Dec 23, 2018
Posts
4
AKA
Sean
Gender
Male
#8
At this point it's like we're in the spinoff of the spinoff of the spinoff.
Don't think we ever talked a whole ton but 'sup.
I never thought I'd come back to this show tbh. Nice to see you again!

Oh hey there, Sean!

This is Kaity. Nice to see you around again. How have you been? It has been well, ages lol. :P
Kaity!!!! Hi yes it's been literal years since I last popped in this side of the internet and there's so much that's changed that idek where to begin HAHA but I'm mostly kinda fine, I have to deal with college apps rn 😵

oh wait YOU came because of the e-mail too!? Nice one pal. :) Please make yourself at home!

Wow. I was amazed that one person read their e-mails...
do people generally not have their notifications on for emails on their phones cause that's how I saw this

I don't think i know you but welcome!
I don't know you either but thank you!

Hey Pushean! Welcome to Marriland! I've never been on 4P so I wouldn't know who you are, but hey, it seems like it was a pretty chill forum from my understanding so I'm down for getting members from there, lol. Hopefully you'll enjoy yourself here and keep popping in!
no promises but dw I think I will enjoy it here 😁

primal D no HECKIN way. welcome back dude!!!!
yes ***** way HELLO HELLO
 

Biohazard

Somebody is digging my bones
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
1,197
Location
Behind you
AKA
Wiktoria
Gender
Female
Time Zone
UTC+1
#10
welcome to the forums! i joined the forums in 2016, but i hope you'll find the forums a new home!
 
Last edited:

Bonkenhi

you know how crows hop around?
Staff Emeritus
Join Date
Dec 23, 2018
Posts
53
AKA
George
Gender
Male
Time Zone
GMT
#11
do people generally not have their notifications on for emails on their phones cause that's how I saw this
I think you’re in the minority but could be wrong! I just get a lot of email that I’m not too keen to read or clean up... that’s kinda bad isn’t it. Maybe I’ll have a spring clean and take inspiration from you haha. Anyway I can see you’ve found the discord- will catch you there later today hopefully!
 
Top