The -=OFFICIAL=- Marriland Chatterbox Topic V. 54!

Dregran

Shocking Trainer
Staff Emeritus
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Oct 24, 2018
Posts
1,345
Location
Sinnoh
Gender
Male
Time Zone
UTC +10
Every song lyric by Taylor Swift is pure truth.
 

Typhlosion

Heart and Soul
Administrator
Rainbow Rocket Executive
Join Date
Oct 23, 2018
Posts
2,635
Location
The Field of Battle
AKA
Ben, A_T
Gender
Male
Time Zone
US Central (GMT -6:00)
3DS FC
2724-0144-2557
IGN
Ben
What if it's a subjective personal opinion?
 

Typhlosion

Heart and Soul
Administrator
Rainbow Rocket Executive
Join Date
Oct 23, 2018
Posts
2,635
Location
The Field of Battle
AKA
Ben, A_T
Gender
Male
Time Zone
US Central (GMT -6:00)
3DS FC
2724-0144-2557
IGN
Ben
You made a rebel of a careless man's careful daughter.
 

Slix

Adept Trainer
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
306
Location
Swimming with the Poliwag~!
Gender
Male
Forum statistics
Threads 999

Who's gonna be the 1,000th topic? :o

Edit: I posted a new topic, but it didn't update the count? Hmmm.
 
Last edited:

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)

Merushii

Wings of Starlight
Staff Emeritus
Rainbow Rocket Executive
Join Date
Oct 23, 2018
Posts
712
AKA
Rin
Gender
Female
We've seen so many topics already, that's wonderful n.n
 

~Kilza~

The Sun Has Set
Rainbow Rocket Grunt
Account Disabled
Join Date
Oct 28, 2018
Posts
9,120
Location
Gone forever
Gender
Male
Time Zone
MST (UTC-7)
I'm back to regular old me, so now people are gonna be less confused whenever me and Kaleb back-and-forth post, lol
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
Every song lyric by Taylor Swift is pure truth.
fun fact these are the first words written in every relgion’s holy book
 

DeepSeaPrincess

Pretty Voice
Join Date
Nov 7, 2018
Posts
2,015
Location
Inside A Fairy Tale
AKA
Athena, Any variant of that
Gender
Female
Time Zone
PST
3DS FC
0920-1282-6394
IGN
Athena/Sirena Usually
Yeah, they were honestly more confusing than Mirage and I and I loved it
 

smoky

afterglow
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Nov 1, 2018
Posts
2,177
i loved it too it’s one of my favorite themes i’ve ever done ngl
 

Dregran

Shocking Trainer
Staff Emeritus
Rainbow Rocket Grunt
Join Date
Oct 24, 2018
Posts
1,345
Location
Sinnoh
Gender
Male
Time Zone
UTC +10
Hello? The old Dregran can't come to the phone right now. Why? 'Cause he's dead.
 
Top